Joanna Priestley’s dynamic film vividly depicts the relationship between animation and the ability to transform individual perception. Though one voice narrates the film, the visual metamorphosis of images, identities and perspectives creates many voices. While the voiceover struggles with fears and anxieties, the film ultimately chooses to embrace constructive change over chaos and distrust.