The Stitches Speak
An animated documentary that stitches together a tapestry of decorations and patterns moving with the rhythm of life. Several people speak about the formation of Kala Raksha, where hundreds of artists combine the traditional art of Suf embroidery with storytelling, giving voice to the traumas of war, earthquakes and migration, and the pleasures of thriving communities and art.