The Stitches Speak
Een geanimeerde documentaire waarin een tapijt wordt geweven, bewegend op het ritme van het leven. Verschillende leden van de gemeenschap vertellen over de oprichting van Kala Raksha, waar honderden kunstenaars het traditionele Suf-borduurwerk combineren met het vertellen van verhalen. Zo wordt aan de trauma’s als gevolg van oorlog, aardbevingen en migratie een stem gegeven, maar is er ook plaats voor het plezier van bloeiende gemeenschappen en het maken van kunst.