De Oekraïense filmmaker en scenarist Irina Hurvič regisseerde tientallen prachtige animatiefilms, waaronder de vermakelijke stop-motionfilm Hra, waarin ze met lapjes stof en garen een metaforisch verhaal over veerkracht vertelt. In de strijd tussen een creatieve naald en een destructieve schaar blijkt het geweld van de schaar de naald alleen maar aan te zetten tot grotere prestaties. Uiteindelijk leidt dit tot een samenwerking die de kracht van de verbeelding demonstreert.