How to Be at Home
Hoe vind je hoop midden in een pandemie? Misschien wel door het maken van iets moois – met woorden, papier en het verlangen om andermans angsten te verlichten. Deze huiselijke animatie van Andrea Dorfman is een aanvulling op de melodieuze stem en de warme, louterende poëzie van Tanya Davis. Een opbeurend teken dat kunst helend werkt, zelfs te midden van een tragedie.