In animatiefilm Button transformeert de Poolse kinderfilmmaker Teresa Badzian knopen, draden en stoffen tot speelse patronen, versieringen, spelletjes – en ontstaat er zelfs een hectische wedstrijd, inclusief jazzy soundtrack. Een welkome herinnering dat eenvoudige materialen, geduld en creativiteit geniale stop-motion kunnen opleveren.