Drawing Lessons
Tekenlessen verworden tot levenslessen voor een vrouw die worstelt met slapeloosheid. Na het vinden van een cassettebandje van Drawing on the Right Side of the Brain op een rommelmarkt (voorgelezen door dichter Mark Strand), vertelt de vrouw een reeks openbaringen geïnspireerd door de oefeningen. Selwoods eenvoudige regels worden afgewisseld met tekeningen van haar moeder Eileen, waardoor een tedere symmetrie ontstaat.