Lake Monsters
Wat heeft de wereld nu nodig? Precies: een zorgvuldig geborduurde videoclip voor ‘Lake Monsters’ van They Might Be Giants. De clip maakt gebruik van een traditionele naaldmethode genaamd Kogin en is net zo heerlijk en excentriek als de muziek. Kleurrijk, eigenzinnig, schattig en brutaal: dit aandachtig gemaakte werk is precies waar het de alt-rock volkskunst nog aan ontbrak.