Lake Monsters
What does the world need now? That’s right: a bespoke embroidered music video for They Might Be Giant’s ‘Lake Monsters’. Using a traditional needlepoint method called Kogin, the video is every bit as delightful and eccentric as the music. Colourful, quirky, cute and cheeky, this meticulously crafted work is the very best in alt-rock folk art.