A woman struggles with yarn in a film so 1970s it will make you yearn for the good old days of macramé and fringe! Katarzyna Latałło’s metaphorical take on the struggles of being a woman focuses on yarn as the material which entangles and knots us up in its fuzzy embrace while also providing a possible means of escape.