believe in it
Yonesho Maya’s film speaks with the simplicity and conviction of a child’s belief, as her young niece explains how dreams can become reality, reminding us to just give it a try! Laughter and buoyant animated images soar across the artist’s notebooks like joyous thoughts set in flight as she crafts her wishes through art.