How to Be at Home
How does one find hope in the midst of a pandemic? Perhaps it is the act of creating something wonderful with words, paper and a desire to help assuage the anxiety of others. Andrea Dorfman’s homey (in all the best senses of the word) animation complements Tanya Davis’s lilting voice and warm and cathartic poetry in this uplifting reminder that art can heal in the midst of tragedy.