believe in it
Yonesho Maya’s film heeft de eenvoud en overtuiging van het geloof van een kind. Maya’s jonge nichtje legt uit hoe dromen werkelijkheid kunnen worden en herinnert ons eraan dat we het ‘gewoon moeten proberen!’. De notitieboeken van de kunstenaar staan bol van gelach en levendige, geanimeerde beelden, en vrolijke gedachten vliegen door de lucht terwijl ze haar wensen vervult via kunst.