Een vrouw worstelt met garen in een film die zó jaren zeventig is dat je terugverlangt naar die tijd van macramé en franjes. Katarzyna Latałło’s metaforische kijk op de strijd van het vrouw-zijn neemt garen als uitgangspunt: het verstrikt ons op warrige wijze, maar biedt ook een uitweg.