The Light Fantastic Picture Show
Een jazzy, experimentele film van Lillian Somersaulter Moats en JP Somersaulter uit Chicago, waarin verschillende animatiemethoden en beelden transformeren tot kunst. De film is surrealistisch, geestig en contemplatief en verweeft foto’s, tekeningen, wandtapijten en stop-motion tot collages, waarmee het duo verkent hoe ideeën tot leven komen en betekenis ontstaat uit vormen.