salt in our blood, in our sweat, in our tears
Nastja Säde Rönkkö recites one poem with three narrators: a teardrop, a droplet of blood and a bead of sweat. Each tells love stories through biochemistry – about love, belonging and loss, and about crises lived and impending. The words are vivid but not enough, supercharged here by hyperreal images of landscapes both physical and emotional, and the fluids expressing and crystallising them.