salt in our blood, in our sweat, in our tears
Nastja Säde Rönkkö draagt een gedicht voor met drie vertellers: een traan, een druppel bloed en een zweetdruppel. Elk vertelt een liefdesverhaal via biochemie, over liefde, saamhorigheid en verlies, en over geleefde en dreigende crises. De woorden zijn levendig maar niet genoeg, hier overladen met hyperrealistische beelden van landschappen, zowel fysiek als emotioneel, en de vloeistoffen die ze uitdrukken en kristalliseren.