white city
Dit elegische audiovisuele gedicht vertelt over verdriet in esoterische vignetten, als verloren rollen uit vroege occultfilms. Geïnspireerd door en vernoemd naar de laatste regel in het gedicht Lament van Rainer Maria Rilke, rouwt white city om een persoonlijk verlies tijdens de aidspandemie. Dit rouwproces krijgt een iets meer privé en existentieel gevoel, met mysterieuze scènes in New York City en de woestijn van Arizona.