Razor Head
Razor Head is een opgegraven ceremonie van homo-erotiek met een ongeremde mix van Levi’s-spijkerbroeken, getatoeëerde torso’s en bondage-accessoires. Tom Chomonts experimentele stille collage van belichte lichamen en overbelichte 16mm-beelden biedt een korrelige queerperformance van intimiteit. De schijnbaar gewone handeling van een man die zijn hoofd en lichaam laat scheren, wordt steeds meer verheven tot iets mystieks.