Acting Woman
Een eenvoudige en alomtegenwoordige pose: twee glimmend opgemaakte vrouwen kijken recht in de camera en glimlachen. Maar wat begint als een alledaags beeld van vrouwelijkheid, daalt af naar een rauwe griezeligheid terwijl de camera stoutmoedig blijft hangen en inzoomt, en de gespannen en slopende lichamelijke arbeid wordt belicht die gepaard gaat met het vasthouden van iets wat zo natuurlijk lijkt.