El striptease de mi abuela
In El striptease de mi abuela van Maria Llopis wordt een reeks stilstaande beelden van de grootmoeder van de filmmaker gecombineerd met een monoloog van Llopis zelf. De korte film is een reflectie over lichamen, seksualiteit en leeftijd, waarbij de relatie tussen de twee vrouwen centraal staat en de behoefte aan aanraking, zorg en genegenheid wordt benadrukt.