CURRENCY
Valuta als concrete representatie van economie; valuta als belichaming van aanwezigheid en acceptatie. In Crystal Z Campbells betoverende short verwerpt een vrouw de blik van de camera, ondersteunt ze, met valuta’s in haar haar, zichzelf tegen een kale achtergrond en drukt ze zich uit met gepassioneerde bewegingen. Deze short is een boeiende verwoording van de verbinding van kapitaal met geheugen en lichamen en maakt gebruik van beweging en geluid om veel te zeggen zonder maar een woord te spreken.