Hook, Spill, Cry Your Eyes Out
Productiviteit, optimalisatie, constante voorwaartse beweging. In deze experimentele korte film van kunstenaar en filmmaker Lisa Freeman geven de frenetieke camera’s en snelle montage de lusteloze eis van het lichaam weer om altijd aan het werk te zijn in onze kapitalistische maatschappij. Door gebruik te maken van beelden van betonnen omgevingen, lichamen op loopbanden, crashtestpoppen en andere alomtegenwoordige stedelijke beelden, en deze te vermengen met een soundscape van moeizame ademhalingen en onsamenhangende gesprekken, levert Hook, Spill, Cry Your Eyes Out een scherp commentaar op wat onze maatschappij belangrijk maakt.