Currency as concrete representation of economy; currency as embodiment of presence and acceptance. In Crystal Z Campbell’s mesmerising short, a woman rejects the camera’s gaze and, with bygone forms of currency attached to the ends of her hair, supports herself against a bare backdrop and expresses through passionate movement. An engrossing articulation of capital’s connection to memory and the body, this experimental film bravely uses movement and sound to say so much – without a word spoken.