El striptease de mi abuela
In Maria Llopis’ El striptease de mi abuela a series of stills of the filmmaker’s grandmother are combined with a first-person monologue by Llopis herself. The piece is a reflection on bodies, sexuality and age – putting at its centre the relationship between the two women and stressing the need for touch, care and affection.