Razor Head is an unearthed ceremony of homoeroticism exhibiting an unrestrained medley of Levi’s jeans, tattooed torsos and bondage paraphernalia. Tom Chomont’s experimental silent collage of exposed bodies and over-exposed 16mm frames, renders a grainy queer performance of intimacy. The seemingly ordinary act of a man getting his head and body shaved is increasingly reframed, elevated as something mystical.