We Aim to Please
A collage of moments, some candid, others radiating the most disquieting of surreal energies. A watermelon is bashed with a beer bottle, makeup anxiously applied goes wildly awry, vaginas are scrutinised. Menace drifts through the air, but play and knowing derision just might be able to ward it off for a while. A classic of Australian avant-garde cinema.