This early film by iconic animator Suzan Pitt uses cutouts to depict a woman’s affectionate and humorous gaze at her own sexuality. From the dull reality of getting a child to sleep to a knowing look at the audience over her husband’s erection, the film playfully sidesteps stereotyped sexual fantasies to focus on a woman’s real and surreal visions of delight.