Blanca Putica. A Girl in Love
Rites and rituals of desire acted out by Miñuca Villaverde and her husband Fernando: loneliness, waiting, getting ready, horniness, the act itself, all delivered in the sparsest of decorations including (probably artificial) plants and fairy lights.