Pussy Pumps Up
Curvaceous, flirtatious, erotic, fluid and cute – the sensuous contours of Pussy Pumps Up shift from abstraction to figuration with an eye towards elegant decorative patterns. The character of Pussy slowly morphs between feminine, feline and masculine, playfully dancing for the sheer pleasure of movement, while revealing to us the soft power of the animated line.