Elles
Joanna Quinn’s unique and lively animated lines are perhaps never more joyously displayed than in this short, intense celebration of female shenanigans. Based on the work of Toulouse Lautrec, Elles imagines two mischievous and boisterous models enjoying life on their own terms. A perfect fusion of form and content in which women revise their own image.