Elles
De unieke en levendige animatielijnen van Joanna Quinn komen misschien wel het best tot hun recht in deze korte, intense ode aan vrouwelijke capriolen. Elles is gebaseerd op het werk van Toulouse-Lautrec en verbeeldt twee ondeugende en luidruchtige modellen die op hun eigen manier van het leven genieten. Het resultaat is een perfecte samensmelting van vorm en inhoud, waarin vrouwen hun eigen imago herzien.