Pussy is een vrolijk verhaal over zelfliefde en een moderne animatieklassieker die schattigheid centraal stelt binnen een feministische benadering van seksualiteit. Een jonge vrouw verzet zich stellig tegen het sociaal aanvaarde idee dat plezier alleen met anderen te vinden is. In plaats daarvan maakt ze van seks haar vriendin, beschermer en vrolijke speelmaatje.