Happy Ending
In Happy Ending geven betoverende aquarelanimaties vorm aan de woorden van een anonieme Koreaanse sekswerker. Het is een zowel sensuele als aangrijpende poëtische verkenning van haar gedachten over plezier en haar angst om gebruikt te worden voor het genot van anderen. De film toont de schoonheid én de wreedheid van seks en benadrukt hoe belangrijk het is te luisteren naar vrouwen die maar al te vaak worden genegeerd.