Pussy Pumps Up
Wulps, flirterig, erotisch, fluïde en schattig – de sensuele contouren van Pussy Pumps Up verschuiven van abstract naar figuratief, met oog voor elegante decoratieve patronen. Langzaamaan verandert het personage Pussy van vrouwelijk naar katachtig naar mannelijk, dansend om de lol van het bewegen, terwijl het de zachte kracht van de geanimeerde lijn laat zien.