Crocus
In deze vroege film van de iconische animator Suzan Pitt tonen knipsels de liefdevolle en humoristische blik van een vrouw op haar eigen seksualiteit. Van de saaie realiteit van het in slaap sussen van een kind tot een veelbetekenende blik naar het publiek bij de erectie van haar man: de film omzeilt op speelse wijze stereotiepe seksuele fantasieën en richt zich op de echte en surrealistische visies van een vrouw op genot.