Blanca Putica. A Girl in Love
Riten en rituelen van verlangen, uitgebeeld door Miñuca Villaverde en haar man Fernando. Eenzaamheid; wachten; klaarmaken; geilheid; de daad zelf – en dit alles nogal karig gedecoreerd met wat planten (waarschijnlijk nep) en kerstverlichting.