Granny’s Sexual Life
Deze animatie-documentaire is gebaseerd op een Sloveens boek met getuigenissen van meer dan 1600 vrouwen over hun seksleven begin 20ste eeuw. De film belicht de pijnlijke ervaringen van vrouwen in een samenleving die hun plezier negeerde, ontkende en zelfs verguisde. Hun verhalen herinneren ons eraan dat mensen nooit behandeld mogen worden als objecten. De film benadrukt dat het delen van verhalen, hoe somber ze ook zijn, kan leiden tot genezing.