We Aim to Please
Een collage van momenten – sommige openhartig, andere doordrenkt van een verontrustend surrealisme. De dood hangt in de lucht, maar met gezelschap en plezier valt er misschien nog even aan te ontsnappen. De male gaze keert terug. Een klassieker uit de Australische avant-garde cinema.