A rollicking romp about self-love, Pussy is a modern animation classic that boldly places cuteness at the forefront of feminist sexuality. Fearlessly rejecting the socially acceptable idea that pleasure can only be found with others, a young woman’s sex becomes her friend, protector and joyous playmate.