IFFR regular Mike Hoolboom offers a beguiling, humorous presentation of cinematic impermanence. A naked man (Hoolboom), tilted 90 degrees by the camera angle, paints a black shape on a white wall; meanwhile, in a second, superimposed image, he re-paints it in white. Our eye and mind struggle to figure out which act came first, for all positive and negative values in the frame are completely reversible.