Mike Hoolboom, een oude bekende op IFFR, biedt een verleidelijke, humoristische presentatie van de vergankelijkheid van film. Een naakte man (Hoolboom), 90 graden gekanteld door het cameraperspectief, schildert een zwarte vorm op een witte muur. Ondertussen schildert hij deze in een tweede, over elkaar heen geplaatst beeld opnieuw in het wit. Onze ogen en ons verstand worstelen om erachter te komen welke handeling eerst kwam, want alle positieve en negatieve waarden in het frame zijn volledig omkeerbaar.