Smoke & Mirrors
De in Zweden gevestigde Britse kunstenaar Tris Vonna-Michell combineert film, fotografie, performance, schrijven en installatie. Het onderwerp van zijn werk is net zo moeilijk te achterhalen als de combinatie van media. Smoke & Mirrors bestaat uit verbale en visuele vrije associaties, terwijl Vonna-Michell in een sauna – een ‘gefabriceerde grot’ – terugdenkt aan hoe hij met moeite de inventaris van een failliet gegaan audiovisueel bedrijf verwierf en aan de vele culturele en persoonlijke herinneringen die dit archief in hem losmaken.