Am I Mourning What I Never Lost?
In dit drukke, provocerende vignet vraagt R. James Edwards, die doof is geboren, zich af waarom hij zich voor zijn handicap zou moeten verontschuldigen. Medische en psychologische instellingen positioneren hem als gebrekkig, een probleem voor de mensen om hem heen. De film is een felle montage van snelle spoken word die ook in beeld verschijnt, gefotografeerde objecten, komisch vage bijschriften op het scherm en door een gehoorapparaat vervormde geluiden. De cryptische dichtheid van dit ensemble is confronterend en beklemmend.