Virtual Spectres
‘Pas op met het verbonden scherm.’ Zeg dat wel! De bekende verticale vorm van het mobiele telefoonscherm ondergaat vele sinistere metamorfoses in deze drukke compositie van digitale animatie. Op een wilde geluidscollage van schermafbeeldingen van internet stippelt Sarah Boo vliegensvlug een William Burroughs-achtige route uit. Afschuwelijke misvormde wezens slokken ons arme mensen op: we zijn niet meer dan datapakketjes en het enige waar we naar kunnen uitzien is uiteindelijk opgenomen te worden in de zwarte doos van de koude, zelfvoorzienende technologie.