(for once I dreamed of you)
Kate Solar neemt een tussenzin uit het gedicht ‘On the Wing’ van Christina Rossetti uit 1904 als uitgangspunt en roept een donkere, moderne, zeer materiële vorm van romantiek op. Een menselijke figuur gaat geleidelijk op in de duisternis van het bos, met als enige verlichting de spookachtige gloed van een koplamp; ondertussen wordt het celluloid van de filmstrook bewerkt met krassen, vuil en het contrasteren van de helderheid. Uitbarstingen van klaaglijke muziek en een glimp van een kaart dragen bij aan deze dromerige overpeinzing.