Rose invites a film crew to check out her house, except it isn’t hers. This hilarious mockumentary is as politically scathing as it is delightful. The undercurrent of the film is a deep critique of housing and food insecurity as a direct legacy of Brazil’s, and indeed the world’s, colonial past. In turns playful and uncomfortable, ‘professional dog walker’ Rose becomes a vector through which inequity and injustice must be reconciled.