Escasso
Rose nodigt een filmploeg uit om haar huis te bekijken, maar het is niet van haar. Deze hilarische mockumentary is even politiek sarcastisch als verrukkelijk. Onderhuids uit de film felle kritiek op het gebrek aan huisvesting en voedsel dat een directe erfenis is van het koloniale verleden van Brazilië, en daarmee van de wereld. De ‘professionele hondenuitlater’ Rose, beurtelings speels en ongemakkelijk, wordt zo een vector waarlangs ongelijkheid en onrechtvaardigheid verzoend moeten worden.