Kunstenaar Hsu Che-yu (The Making of Crime Scenes, IFFR 2022) combineert in zijn digitale animatiefilm de relatie tussen media en geheugen met het verhaal van de Taiwanese terrorist Yung Ru-Men, een bommenmaker die het suïcidale Verenigde Japanse Rode leger verheerlijkte.
De zwart-witbeelden, gepresenteerd als filmstills, zijn net als onze herinneringen vlekkerig en onwerkelijk. Fysieke plekken desintegreren, net als menselijke figuren – een fascinerende getuigenis, die onzichtbare daden en duistere motieven verkent.