Now I’m in the Kitchen
Een innemende, intieme animatiefilm van de aan CalArts afgestudeerde Yana Pan, waarin keukengerei tot leven wordt gewekt en betoverd. Terwijl alledaagse voorwerpen en ingrediënten voor onze ogen heen en weer slingeren en dansen, wordt de letterlijke en figuurlijke afstand tussen een traditionele Chinese moeder en haar dochters leven als animator en designer in New York zichtbaar. Samen tijd doorbrengen in de keuken blijkt een brug te vormen tussen hun totaal verschillende werelden.